U bent verzekerd voor plotselinge en onvoorziene schade aan uw woning. De verzekering geldt ook voor schade tijdens verbouwing of leegstand. Ook extra kosten die gemaakt moeten worden om bijvoorbeeld verdere schade te voorkomen, uw spullen veilig te stellen of noodvoorzieningen te treffen worden vergoed. Verzekerd zijn uw woning, de fundering van uw woning en zaken die vastzitten aan uw woning zoals zonwering, antennes, buitenlampen en zonnepanelen.
Standaard glasverzekering
Een glasverzekering zit bij ons standaard in de woonhuisverzekering. Schade aan of het breken van glas in de ramen/kozijnen, dakramen, deuren, serres en koepels of op de daken van je woning is dan in de meeste gevallen verzekerd.
Garantie tegen onderverzekering
Bij ons heeft u een garantie tegen onderverzekering. Dat betekent dat wij uw schadevergoeding niet verlagen als bij schade blijkt dat het verzekerde bedrag eigenlijk te laag is ten opzichte van de waarde van uw woning. Om voor deze garantie in aanmerking te komen dient u aan een aantal voorwaarden te voldoen.
- De garantie tegen onderverzekering geldt voor 10 jaar. Om de garantie tegen onderverzekering te verlengen, stellen wij na 10 jaar de waarde van uw woning opnieuw vast. Wij vragen u daarvoor een herbouwwaardemeter in te vullen. Ontvangen wij die niet tijdig van u retour, dan vervalt uw garantie tegen onderverzekering. Het verzekerde bedrag op uw polisblad geldt dan weer als uitgangspunt bij het vaststellen van de schade.
- Wij kunnen u ook op andere momenten vragen om opnieuw een herbouwwaardemeter in te vullen. Bijvoorbeeld na een schade of als u verhuist.
Voor sommige spullen en situaties geldt een bijzondere dekking. Bijvoorbeeld voor de tuin. Ook voor sommige kosten die u moet maken in verband met de schade heeft u recht op een vergoeding.
Bovenop de verzekerde som kunt u een vergoeding krijgen van maximaal:
Bereddingskosten: Kosten om uw spullen veilig te stellen |
€ 35.000,- |
Opruimingskosten en saneringskosten |
€ 35.000,- |
Verplichte veiligheidsmaatregelen |
€ 35.000,- |
Herstelkosten van de tuin en beplanting (behalve schade ontstaan door: het weer, (poging tot) inbraak, (poging tot) diefstal, vandalisme). |
€ 35.000,- |
Extra vergoeding wanneer uw woning onbewoonbaar is (Tijdelijke huisvesting, verlies van huurinkomsten, vervoer en opslag van uw inboedel) |
€ 20.000,- |
Andere noodzakelijke kosten die aantoonbaar zijn gemaakt in verband met de verzekerde schade. |
€ 1.500,- |
Onze voordelen
- Online afsluiten
- Geen poliskosten
- Telefonisch bereikbaar
- 14 Dagen bedenktijd
Online afsluiten
Doordat u zelf uw verzekering online afsluit en zelf veel online regelt kunnen wij de kosten laag houden. Door de vergevorderde automatisering kunnen wij u snel en eenvoudig van dienst zijn. U ontvangt van ons direct een bericht met uw polisvoorwaarden. Wordt uw verzekering niet direct online geaccepteerd dan houden wij u op de hoogte.
Telefonisch bereikbaar
U sluit uw verzekeringen online af en u kunt veel online zelf regelen. Mocht u nog vragen hebben of er zelf niet uitkomen? Dan staat er deskundig team voor u klaar om uw vragen te beantwoorden. Onze klantenservice kent ruime openingstijden en lossen graag uw problemen op.
Geen poliskosten
U betaald bij ons geen polis kosten of administratie kosten. De prijzen die wij u tonen zijn inclusief alle belastingen. U ontvangt achteraf geen verrassingen en weet direct waar u aan toe bent.
14 Dagen bedenktijd
Voor al onze verzekeringen geldt dat u 14 dagen bedenktijd heeft. Bent u achteraf niet tevreden over onze dienst of product? Dan kunt u kosteloos, zonder opgaaf van redenen, uw verzekering annuleren. Wij doen dan alsof uw verzekering nooit bestaan heeft.
Marleen
01 juni 2022
Samenwonend met kinderen
Nuttig
3
Slechte bereikbaarheid
Niet zoveel eigenlijk.
Niet bereikbaar per telefoon en per mail. Na het opheffen van de schorsing van mijn auto pas na 4 weken bevestiging dat de verzekering weer is geactiveerd. Hierover meermaals gebeld en gemaild maar geen aanpassing in mijn online omgeving. Het is dus onzeker of je verzekering (weer) geactiveerd is. Nu de verzekering opgezegd.
A Haerkens
20 september 2019
Samenwonend
4× Nuttig
2
afstandelijk, jaarlijks veel duurder
aanvankelijk concurrerend, maar daarna wordt de verzekering jaarlijks zoveel duurder dat na 2-3 jaar veel duurder dan de concurrentie
(1) beëindigt verzekering zonder enig persoonlijk contact, geen poging om een misverstand uit te sluiten en/ of op te helderen
(2) onpersoonlijk, niet zuinig op (trouwe) klanten;
(3) ook igv een probleem alleen email-reactie, en met flinke vertraging.
Patrick
28 september 2017
Alleenstaand met kinderen
Nuttig
7
Goede service
Net overkomende verzekering niet opdringerig, prettig geinformeerd door de medewerkers. Ik hoop echter geen gebruik van de verzekering te hoeven maken. En bovenal een zeer nette premie.